13.2.2016

Perjantai-tanssit @Kehräämö & FBI-beat

Heipparallaa!

Tässä on lomailtu ansioituneesti parisen viikkoa joten ehkä ihan korkea aikakin jo ruveta suoltamaan taas tekstiä bittitaivaalle. En ole kirjoitellut myöskään sen takia, kun en ole yksinkertaisesti käynyt tanssimassa missään. Viikon vietin Rukalla ja siellä olisi kiva ollut päästä edes monotansseihin :) No mutta eilen olin tanssimassa pienen tauon jälkeen, tällä kertaa Orimattilan Kehräämöllä FBI-beatin tahtiin. Tanssikansaa ei liikaa paikalle
ollut eksynyt, liekö kurja keli karkoittanut tanssijat. Orimattilaan tie vei, koska en koskaan ole ollut FBI-beatin keikalla joten taas voi piirtää yhden rastin seinään. Tavoitteena on kuitenkin käydä mahdollisimman monipuolisesti eri artistien keikoilla eikä aina vaan niillä tietyillä samoilla jo ihan vaihtelunkin takia. Minusta bändi oli ihan jees, neutraali sanosinko. Ei pärjää minun listassani kyllä parhaille lavabändeille, mutta ei nyt ollut huonokaan. Keskikastiin menee omassa rankingissa. Annetaan makuasioiden olla makuasioita - se on vähän sama kuin reikä rinkelissä, jokaisella on omansa :D

Noin muutoin oma lava-iltani oli toooosi pliisu. Oikein iso blaah tähän väliin, siis hohhoijaah ja voi moro..Jos viime kerralla se mopo lähti jo käytännössä ensitahdeista lähtien karkuun niin nyt mun mopon tulpissa oli ämpärillinen vettä ja startissakin vikaa. Ei nimittäin irronnut tanssi sitten yhtään. Tanssia sain kyllä käytännössä aina kun halusin, mutta jotenkin omaa fiilistä latisti ihan älyttömästi se, että itse olin aivan totaalisen yössä - askeleet ihan perustansseissa aivan sekaisin, en pystynyt keskittymään seuraamisen lainkaan ja en saanut fiilistä päälle. Jos mun tanssi ei "lähde käyntiin" niin se ilta on yleensä sitten siinä - semmoinen ilta minulla eilen oli. Ainahan huono ilta harmittaa sen myönnän. Minua kyllä välillä vaivaa (tai itseasiassa aika useinkin näköjään..) "epätasaisuus". Hyvänä päivänä menee kaikki ja just tämmöisenä huonona ei yhtään mikään. Miten voikaan olla eroa kuin yöllä ja päivällä? Olen kyllä taas niin hämilläni.

Ennen tansseja oli sopivasti tuohon minun tavoitteeseeni sopivaa ohjelmaa nimittäin cha cha -kurssi. No sekin meni vähän vihkoon siltä osin, että päädyin sitten tanssimaan miehen askelta käytännössä koko tunnin, koska miehiä oli tietenkin vain kourallinen... Olisin kyllä halunnut kokeilla tanssia naistenaskelin ja viennin seuraamista kurssilla käydyillä kuvioilla. No meni ne miehenkin askeleet jopa yllättävän hyvin. Ps. vienti on kyllä vaikea laji, arvostan!

Ette ikinä arvaa missä mä olen 21.2? ;)
No tämmöistä tää tanssi kuulkaa välillä on, kaikkea sattuu ja kun usein sattuu niin siihenki tottuu. Minä sen tiijän jos kuka! :D Eipä muuta kuin eteenpäin ja onneksi ihan varmaan ensi sunnuntaina kun Taikakuu esiintyy Kehräämöllä niin on huippubileet tiedossa! Siitä mie olen varma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti