19.12.2015

Avoin kirje joulupukille

Dear Santa,
Minä olen nuori nainen täältä Etelä-Suomesta ja olen hurahtanut tanssimiseen toden teolla vuosi sitten. Keväällä opettelin ensin tanssimaan ja kesän ajan kävin useilla lavoilla tanssimassa. Syksy meni taas kursseilla uutta oppiessa. Mites, osaako joulupukki tanssia? Mikä on pukin lempitanssi - tonttu- vai nissepolkka? Ehkäpä pukki(=bugg)? :) Itse tykkään kovasti humpasta, jenkasta ja kädenalitansseista. Minulla on ollut ihan tosi tosi kiva vuosi kaikenkaikkiaan ja kiltti olen myös ollut. Noh täytyy kyllä myöntää, että en ehkä ihan 24/7, mutta uskon että kiltteyteni riittää toteuttamaan edes muutaman toiveen :) Olet varmaan tosi kiireinen näinä aikoina juuri jouluaaton alla, mutta ehkäpä sinulla on aikaa istahtaa hetkeksi toiveideni pariin. Toivottavasti pystyisit toteuttamaan mahdollisimman monta toivetta!

Ps. Minä olen kirjoittanut sinulle viimeksi lapsena. Sama tyttö täällä silti edelleen kirjoittelee, mutta toiveet ovat vain vaihtuneet..:)

Minä toivon..
  
  • Monta mukavaa ja ikimuistettavaa tanssi-iltaa ja ihania elämyksiä lavoilla.
  • Kärsivällisyyttä harjoitella uutta ja vanhaa!
  • Glitterillä kuorrutetut tanssitossut ja kauniin tanssihameen.
  • Tanssiparin!
  • Mahdollisuutta kokeilla kilpatanssia.
  • Että kukaan ei joutuisi istumaan seinäruusuna tansseissa.
  • Onnistuneet juhannustanssit.
  • Että jokaisella olisi kivaa tansseissa.
  • Saavani tutustua lisää huikeisiin tanssityyppeihin vuoden aikana - sekä uusiin että vanhoihin!
  • Ainakin pari Matin&Tepon keikkaa (Pakko se on tunnustaa, piilofani taidan olla..)
  • Ei rukkasia itselle eikä kellekään muullekaan.
  • Tanssin iloa ihan jokaiselle!


HYVÄÄ JOULUA JA TANSSILLISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE! *<:)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti